TÄISPIKK LUGU! Viis vaimse tervise eelist, mida golf annab

Golf on teada-tuntud kasulik sport. Juba elevus heast löögist toob palju rõõmu. Kuidas veel on golf vaimsele tervisele kasulik?

Golf vähendab ärevust

Mõõdukas trenn vähendab ärevust ja depressiooni. Uuringud on ka näidanud, et golfimängijate eluiga tõuseb viis aastat.

Paraneb sotsiaalne suhtlus

Uuringutulemused näitavad, et füüsiline suhtlemine ning käesurumised aitavad vaimset tervist parandada. Koroonaviiruse leviku tõttu tasuks siiski füüsilist kontakti vältida ja piirduda suhtlusega, mis on samuti väga kasulik.

Vähendab depressioonisümptomeid

Ilmselt on paljud kuulnud, et trenn tõstab endorfiinidetaset ja muudab inimesed õnnelikumaks. Uuringutulemused on näidanud, et mõõdukas trenn (sealhulgas golf) on aidanud naistel depressioonisümptomeid oluliselt vähendada.

Vähendab stressi

Trenn on kasulik, ent treenimine õues veelgi kasulikum. Uuringutulemused näitavad, et looduses olemine tähendab stressi ja vaimset kurnatust.

Mõjub teraapiana

Golfi kasutatakse ka teraapiana. Uuringutulemused näitavad, et golf mõjus hästi tervisele ning muutis päevaseid tegevusi positiivsuse poole.

Tekst: ajakiri Golf, Golf Digest

*Artikkel ilmus ajakirja Golf 3/2020 numbris.

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga