Mida sööb Bryson DeChambeau?

Henn-Kaarel Hellat mõtles välja sõna „ulme”. Bryson DeChambeau on ulme. Ta on näide sellest, kuidas võtta kaalus juurde ja võita US Open.

Rory McIlroy oli hämmelduses, et DeChambeau pommitas fairway’sid tabavusega 21/56. „Ta on välja mõelnud, kuidas võita. Siiski on mul raske harjuda, et niimoodi on võimalik mängida sellel väljakul,” sõnas Rory. Winged Footi väljakut peetakse nii keeruliseks, et sellel mängitud 1974. aasta Openist on kirjutatud raamat „Veresaun Winged Footis” ja veresaunaks nimetati hiljem ka seda, kui Phil Mickelson seal 2006. aastal esikoha käest mängis.

DeChambeau oli ainuke, kes mängis viimase päeva alla par’i. „See on imeline, kuidas ta oskab rough’ist mängida,” ütles 4. kohaga lõpetanud Harris English.

DeChambeau võttis koroonapausiga juurde umbes 10 kilo, kuid see kõik läks musklisse. „Brooks Koepka, vaata ette!” hoiatasid ajakirjanikud. Juulis võitis Bryson Rocket Mortgage Classicu. Enne seda oli ta kuuel võistlusel järjest esikaheksas. PGA Championshipil jagas ta 4. kohta.

Tema löögikasv 18,7 meetrit on suurim, vähemalt viimase 15 aasta jooksul. Enne seda arenes aastaga enim Tiger Woods, kelle löök pikenes 2005. aastal 13 meetrit. See tähendab, et DeChambeau asub nüüd lähenemislöökidel august keskmiselt vaid 136,4 meetrit eemal.

Võimalik, et Bryson on erand, kuid 95 protsenti neist, kes vastasid Euroopa Golfiväljakute Arhitektide Instituudi (EIGCA) hiljutisele küsitlusele, arvasid, et midagi on vaja ette võtta kaugele lööjate suhtes. 75 protsenti usub, et löögipikkuse pikenemine ja varustustehnoloogia areng vähendavad mänguoskust, mis viib väljakustrateegia lihtsustamiseni. 80 protsenti kaaluks löögipikkuse vähendamist 10-15 protsendi võrra, kuid 34 protsenti leidis, et löögidistantsi tuleks vähendada ainult profimängijatel.

„Löögipikkuse lühendamine tähendaks lühemaid väljakuid, mida võib kiiremini läbida ja kergemini hooldada. Need peavad kauem vastu ja toovad ilmselt rohkem sisse,” ütles instituudi president Christoph Städler.

Aga mida Bryson siis sööb?

HOMMIKUSÖÖK
4 muna, 5 peekoniriba, 2 proteiinishake’i
EINE
proteiinibatoon
LÕUNA
võileib pähklivõi ja marmelaadiga, proteiinishake
VÄLJAKUL
3 proteiinishake’i
PÄRAST MÄNGU
snäkid, proteiinibatoon
ÕHTUSÖÖK
liha kartulitega, 2 proteiinishake’i

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga