Brooks Koepka osaleb Michelob Ultra reklaamis, millega loodetakse silma jääda aasta suurimal reklaamiõhtul Super Bowlil.
Reklaami peategelased on tegelikult Jimmy Fallon ja John Cena, kes kohtuvad teel selliste sportlastega nagu Usain Bolt, Kerri Walsh Jennings (rannavõrkpallur) ja Koepka.
Tänavu on 5,6 miljoni dollari eest 30-sekundilised klipid ostnud Facebook, Amazon, Pepsi, Donald Trump, Google, Microsoft, Audi, Bud Light, Cheetos, General Motors, Heinz, Hyundai, Olay, Porsche, Pringles, Snickers, Turkish Airlines jt.
Nende reklaamides osalevad Ellen DeGeneres, Maisie Williams, Post Malone, MC Hammer, Chris Rock, Chris Evans, John Krasinski, Chrissy Teigen, John Legend, Jason Momoa jt.
Winona Ryder osaleb reklaamis tema kodulinnas Winonas.
Super Bowl on 2. veebruaril toimuv NFL-i finaal, kus mängivad Kansas City Chiefs ja San Francisco 49ers. See on aasta vaadatuim saade, mida vaatab igal aastal üle 100 miljoni ameeriklase.
Golfiportaal on kõigile, kes peavad lugu kvaliteetsest vabast ajast, hindavad tervist ja sportlikku eluviisi, tahavad nautida kaunist loodust ning huvituvad golfist.