Koroonaviiruse puhangu ajal on paljud inimesed ning ettevõtted raskes olukorras. Mitmed ettevõtted on pead kokku pannud ja mõelnud välja viise, kuidas ühiskonnale tagasi anda ning head teha.
Meiomi Wines veinikampaania
Et toetada heategevusühinguid, võttis Ryan Palmer kampa Meiomi Winesiga ning koos loodi kampaania #MeiomiPinotPuttOff, kus Meiomi annetab viis dollarit iga putti eest, mis tehakse, ühes käes veiniklaas. Kokku on kogutud 50 000 dollarit ning lisaks 100 000 dollarit annetas Meiomi niisama.
Linksouli “Flatten the Curve” t-särk
Linksoul tõi välja piiratud koguse t-särke, millega on kogutud kokku juba 140 000 dollarit.
Southern Tide meditsiinitöötajate ja kangelaste kollektsioon
Southern Tide lõi t-särkide, pusade ja nokamütside kollektsiooni, millega antakse au meditsiinitöötajatele. Kõik tulud lähevad South Carolina haiglaühingu toetamiseks.
Golfiportaal on kõigile, kes peavad lugu kvaliteetsest vabast ajast, hindavad tervist ja sportlikku eluviisi, tahavad nautida kaunist loodust ning huvituvad golfist.