UUES AJAKIRJAS! Joogapoosid golfimängijale

0

Foto: Rasmus Kooskora

Kui inimene on endale leidnud meeldiva hobi, näiteks golfimängu, mida ta naudib, mis pakub talle positiivseid emotsioone, rahu, tasakaalu, või võistluspõnevust – eks igaühel on omad põhjused, mis ta sellest saab või miks ta sellega tegeleb, siis tekib küsimus, miks peaks veel siis tooma oma graafikusse jooga?

Analoogia võib siin tuua aga näiteks sellega, et kuigi sulle meeldib Eesti, sest siin on hea ja rahulik, puhas õhk, toredad sõbrad, pere ja kodumaa, siis milleks reisida?

  • Pea meeles! Asana’te sooritamise ajal on kõige olulisem kaasata meie meel ja meele keskendumine.
  • Asana’te sooritamise ajal hoiame tähelepanu erinevatel tšakratel.
  • Soorita iga asana’t võimalusel vähemalt 2–3 minutit.
  • Väga soovitatav on teha enne asana’te sooritusi alati ka energeetilised soojendusharjutused ning lõppu lõpu lõdvestus.

Edasi loe viimasest ajakirjast Golf. 

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga