Golfisõbrad sõidavad Toyota Avensisega

0
Torel Neideri ühe peamise nõudmise, et gol varustust saaks mugavalt kaasas kanda, on Toyota Avensis täitnud. Foto: Indrek Susi

Torel Neideri ühe peamise nõudmise, et golfivarustust saaks mugavalt kaasas kanda, on Toyota Avensis täitnud.
Foto: Indrek Susi

Kaks golfiklubi juhti ja kirglik mängija kinnitavad oma kogemuse põhjal, et ruuminõudvate golfikottide ja -bägide vedamiseks on igati  sobiv auto mahukas ja mugav Toyota Avensis.

Jõelähtme golfikeskuse juhataja Hanno Kross pidi tunnistama pärast proovisõitu Toyota Avensisega, et nii mugava autoga pole ta varem sõitnud. Nüüd on ta esimest kuud täisvarustuses universaalkere ja bensiinimootoriga Toyota Avensis Premium 2,0 omanik.

“Mulle meeldib see bränd ja ma tahan kulusid kontrolli all hoida. Toyotadel on kulud ennustatavad. See on olnud aastaid üks vastupidavamaid autosid ja selle kütusekulu on mõõdukas,” räägib Kross, kelle eelmine Jeep Grand Cherokee võttis üle 11 liitri kütust sajale kilomeetrile, seevastu uus ja sissesõitmata Toyota saab hakkama 8 liitriga. Sissesõidetud mootoriga see kogus väheneb veelgi.

Golfivarustus peab autosse mahtuma

Möödunud aasta alguses Saaremaa Golfi AS-i juhtima asunud Torel Neider kasutab sellest ajast peale Toyotat. Selle aasta alguses lõppes eelmise auto rendileping ja ta vahetas vana Avensise Mustakivi Autos uue mudeli vastu. Nüüd sõidab ta Toyota Avensis Linea Sol 2,0 variaatoriga. See on mudel, millel kasutatakse Lexuse käigukasti, mis teeb sõitmise eriti mugavaks.

“Kui autot valisime, olid minu kõige suuremateks nõudmisteks, et golfivarustus ja muu pagas mahuks ära ning autol oleks automaatkäigukast ja püsikiirusehoidja,” räägib Neider, kes teeb sageli pikki sõite maanteel.

adidas Groupi Eesti müügijuht Ago Markvardt on sõitnud viimased viis kuud diiselmootori, automaatkäigukasti ja universaalkerega Toyota Avensis Premium 2,2ga. Tema eelmine Toyota-kogemus jäi 13 aasta taha, kuid nüüd on ta taas Toyota roolis.

“Olen sõitnud paljude heade autodega, kuid hind, kvaliteet ja suhted, tõid tagasi Toyota juurde,” ütleb Markvardt. “Kui võrrelda Saksa autotootjatega, siis neilt saab sama raha eest poole vähem.”

Sama tõdeb ka Neider, kelle silmis räägib Toyota kasuks eelkõige väga hea hinna ja kvaliteedi suhe. “Keskklassi auto raha eest saab luksuslikuma klassi auto,” märgib ta ja lisab, et see see on ka hästi praktiline auto.

Teistest suurem pagasiosa

Võrreldes teiste sama klassi autodega on Avensisel eriti suur pagasiosa, mis mahutab lahedalt golfivarustust ja seltskonda kaassõitjaid – tagaistmele mahub mugavalt kolm inimest. Neider võrdleb oma praegust autot Hondadega, millega ta varem sõitis ja tõdeb, et nende pagasiruum kippus golfivarustusele kitsaks jääma.

“Üks suur pluss on selle auto mahutavus,” kinnitab Markvardt. “Meil on väike laps, mis tähendab, et pidevalt on vaja vedada kärusid, hälle, igasugu muid vidinaid ja golfivarustust. Kolm golfikäru ja -bägi mahub ilusti lapsevarustuse kõrval ära.”

Mahutavus oli teine oluline näitaja ka Krossi jaoks – kahe lapsega ringi reisides tuleb pool elamist kaasa võtta, lisaks veel enda ja naise golfivarustus. Kõige jaoks on Toyotas ruumi.

“Olen vaadanud teisi suuri autosid, kuid nende pagasiruumi ei mahu nii palju,” teab Kross kinnitada.

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga