TÄISPIKK LUGU! Mis sind närvi ajab?

0

Suvi ja aktiivne golfihooaeg hakkab läbi saama. Jälgisin ja küsitlesin erinevaid inimesi suve jooksul ja kogusin vastused küsimusele: „Mis sind närvi ajab?“

  • See, kui sõber minuga liiga palju räägib
  • Inimesed, kes ei saa aru ning ma seletan seda neile ja nad ütlevad, et saavad aru
  • Suvi saab otsa
  • Vihm ja külm on
  • Võistluste ajal enda mängu kõva häälega kommenteerimine
  • Aeglane mäng ja liiga pikalt löögiks valmistuvad kaaslased
  • Puttamine, eriti kui neid putte koguneb rohkem kui kaks
  • Ma saan seedehäired, kui minuga ei arvestata

NÕUANDED, KUIDAS “SEEDIDA” OMA ELU

Hea seedimine algab sellest, kuidas sa oma elu seedid. Kui sa kardad või ei usalda oma elu, siis kipud keskenduma asjadele, mis seda uskumust tugevdavad. Jäta meelde, et see on vaid mõte ja mõtteid saab muuta! Siin on nimekiri nõuannetest, mis aitavad sul enda vastu kena olla, ennast rohkem armastada ja õppida tundma ennast turvaliselt.

Vali järgnevast nimekirjast üks, mis sulle meeldib, ja harjuta seda iga päev.

*Anna oma kehale teada, kui palju sa seda armastad, kui viskad möödaminnes pilgu peeglisse, teed trenni või mõtled oma keha peale. Ütle oma kehale, kui tänulik sa oled, et see sind toetab, ja kui tugevad on su jalad, et nad sind ühest kohast teise viivad. Vali midagi, mida sa väärtustad, ja ütle kehale, kui palju sa seda armastad.

*Lõpeta vägivaldse ja negatiivseid mõtteid tekitava meedia tarbimine. Lõpeta uudiste vaatamine ja naisteajakirjade lugemine, mis keskenduvad kaalule ja täiuslikkusele, ning vaata filme ja telesaateid, mis ülendavad meeli.

*Veeda rohkem aega sõpradega, kes toetavad armastavaid muutusi sinu elukorralduses, ja veeda vähem aega sõpradega, kes sinu uusi harjumusi ei toeta.

*Usalda ennast oma Elu kätesse. Kui sa midagi kardad, siis korda endale: kõik on hästi. Kõik laabub täpselt nii, nagu on minu jaoks parim. Sellest situatsioonist tuleb mulle vaid head. Ma olen kaitstud. Ütle seda endale täpselt nii tihti kui vaja, et tunneksid ennast mugavalt ja turvaliselt.

*Ära unusta, et sa vastutad vaid enda eest. Mõned inimesed võtavad endale vastutuse abikaasa, laste, perekonna, sõprade, klientide, kolleegide ja kõikide neile oluliste inimeste stressi, tervisehädade ja kõrgendatud emotsioonide eest. Kui võtad enda kanda teiste stressi ja mured, siis võib see negatiivselt mõjutada su enda stressitaset ja tervist. Põhimõtteliselt võtad sa enda kanda vastutuse nende stressi eest. Proovi selle asemel neid lihtsalt armastada.

*Küsi Elult abi. Kui tunned, et oled stressis või endast väljas, siis püüa märgata, kas sa avaldad endale survet, et midagi saavutada. Püüa surve avaldamise asemel lubada kõigel lihtsalt juhtuda. Palu Elult, et see sind aitaks, ja keskendu sellele, et lasta kõigel võimalikult lihtsalt juhtuda.

*Pea tänulikkusepäevikut. Kui sinu keskendumisvaldkond hakkab laienema, siis kirjuta üles kõik need suurepärased asjad, mis sinu päevas aset leiavad, ja samuti asjad, mille eest sa tänulik oled. Ära unusta, et inimene võib olla tänulik ka näiliselt väikeste asjade eest, nagu näiteks nurruv kass, saba liputav koer, lapse naeratus, puhtad linad, tervislik eine, hea raamat jne. Kui sa seda iga päev teed, siis märkad, et Elu tõesti armastab sind. See aitab välistada igasugused kahtlused. Lisaks sellele aitab see valida, millele sa keskendud, ja tänulikkus aitab su kehal ennast ravida.

*Eelista lihtsust kannatamisele. Selle asemel, et valida raskem tee, küsi endalt, kuidas sa saaksid elu enda jaoks lihtsamaks teha. Sea endale väljakutse muuta oma elu võimalikult lihtsaks ja kergeks. Kannatada pole lihtsalt mõtet!

*Ümbritse ennast asjadega, mida sa armastad. Kirjuta üles afirmatsioone ja kleebi neid oma arvuti, külmiku või vannitoapeegli peale ning paiguta need oma autosse. Hoia meeneid, mida sa armastad, kohtades, kus need meenutavad sulle, et sa oleksid enda vastu kena.

Soovitan lugeda lisa: Louise Hay, Ahlea Khadro, Heather Dane “Tervendav enesearmastus. Mõtted ja toit – kõige tõhusam dieet”, kirjastus Pilgrim

Autor: Pille Teearu

*Artikkel ilmus ajakirja Golf 3/2019 numbris.

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga