Motocaddy v Powakaddy

0

Suurus loeb tehnoloogias ja siin on nii, et mida väiksem, seda parem. Elektrikärudeturul käib turuliidrite Powakaddy ja Motocaddy lahing. Motocaddy alustas mõne aasta eest M-seeriaga, Powakaddy vastas eelmisel aastal C2-ga ja tänavu C2i-ga. Motocaddyl on nüüd uus M-ide pere. Kokkukäivate kärude osakaal nende müügis on 30 protsenti ja nad ootavad kasvu 50 protsendile. Today’s Golfer võrdles M5 Connecti ja C2i-d.

Motocaddy sõnul on nende uuel seerial endised ainult käepidemed. M5 on ainuke kokkukäiv käru, mis on GPS-iga.

Suurus: 9/10. M5 on kokkupandult lähimast konkurendist 11 protsenti väiksem, C2i on aga kogusuuruselt 20 protsenti väiksem. M5 rattad käivad hästi lihtsalt kokku ja jätavad pagasiruumis rohkem ruumi.

Valikuvõimalused: 10/10. USB-ava võimaldab seadet väljakul laadida. Patarei on 33 protsenti väiksem. Kaugjuhtimisega saab kergesti järgmise tii juurde, kui ise suundute green’ile. Käepideme kõrgust saab reguleerida.

Kokkukäivus: 10/10. M5 käib kokku kõigest kahe liigutusega ja seda on kerge garaažis hoiustada.

Vastupidavus: 10/10. Raami telgjoon on 20 protsenti suurem, mis parandab stabiilsust. Teist nii tugevat kolmerattalist elektrikäru ei leidu.

Kokku: 39/40. Parim elektrikäru maailmas. Mõne aasta pärast on kõik elektrikärud väiksemad, aga M5 oli esimene.

 

 

 

 

 

Powakaddy väljastas oma esimese kokkukäiva mullu ja see olevat nelja viimase aasta uutest kärudest müüduim. 2018. aasta versioonil on 2,8-tolline ekraan.

Suurus: 9/10. Motocaddy ja Powakaddy on mõlemad suurepärase suurusega. Maksimumpunkte ei saa anda lihtsalt põhjusel, et siis poleks enam kuhugi edasi minna.

Valikuvõimalused: 8/10. On ekraan, on USB-ava. Käepideme kõrgust saab reguleerida. GPS-i pole. Kui panna C2i kõrvale Motocaddy M1, siis M1 hinnaga 560 eurot on raske konkureerida.

Kokkukäivus: 10/10. Tänapäeval oodatakse, et peaks saama tegutseda juhendit lugemata, ja C2i ei vea alt. See käib kokku paari sekundiga.

Vastupidavus: 10/10. C2 käepide loksus ja C2i pole parem, aga üldkvaliteet on siiski viimase peal.

Kokku: 37/40. C2i on vägev, aga eelmisel aastal oli Motocaddyl vastu panna vaid neli aastat vana mudel. C2i kaalub patareita 9,4 kilo võrreldes M5 10 kiloga, kuid mõlemad maksavad 675 eurot ja siis kaldub paremus juba Motocaddy poole.

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga