KUIDAS END TRENNIS HÄSTI TUNDA? Spordi nautimisel on suur roll heal teenindusel

0
Katrin-Juuse

Katrin Juuse

Meie inimesed töötavad üldjuhul pingsalt ja pühendumusega ning seetõttu on oluline ka see, et jõudehetkel saaks ennast põhjalikult lõdvaks lasta. Kui tegelda vabal ajal spordiga, siis on ehk vaid sörkjooks metsas see, kus pole vaja enamat kui sobiv riietus ja joogipudel. Enamikul aladel on oluline osa treeningueelsel ettevalmistumisel ja treeningujärgsel taastumisel ning selles saab kaasa aidata hea ja kõikehõlmav teenindus. Kes teaks seda paremini kui golfarid — head löögid tulevad siis, kui golfiklubi tervikuna sind selles toetab!

Heade uudiste portaal GoodNews huvitus tänapäeval nii olulisest teemast nagu hea teenindamine ja palus võrdluseks selgitusi spordikeskuse Teras teenindusjuhilt Katrin Juuselt, lähtudes märksõnadest “teenindus ja spordiklubi”.

Allpool räägib Katrin oma mõtetest teemal, mis on hea teenindus ja seostab oma mõtteid teenindusega spordikeskuses.

“Me saame teeninduse osaliseks igal pool — poes, bensiinijaamas, pangas, turul ja mujal. Tavaliselt tunnetab inimene kohe, kui teenindus ei vasta tema ootustele ja nagu me teame, jagatakse negatiivset kogemust 10 korda rohkem kui positiivset,” selgitab teenindusjuht. “Eesti elanike jaoks on ootus saada head teenindust elementaarne. Seega selleks, et meelde jääda, klientide südameid võita ja saavutada, et kliendid sinust (siinkohal on mõeldud „firmast“) räägiksid, tuleb pakkuda mitte head, vaid suurepärast teenindust.”

Katrin, mida tähendab suurepärane teenindus spordikeskuses?

Võib ju mõelda, et spordikeskusesse tuleb inimene selleks, et trenni teha. Oluline on, et treener kohal oleks, et treening toimuks, et jõusaal oleks avatud … Aga tegelikkuses on spordikeskus nagu kellavärk, kus kõik peab toimima ühtse tervikuna. Osapooli on selles tervikus palju – kliendid, spordikeskuse administraatorid, treenerid, halduse inimesed, juhtkond. Kliendid on loomulikult kõige tähtsamad. Uurime neilt, mida nad ootavad, mõtleme, kuidas nende ootustele vastata, muudame vastavalt nende ootustele oma tegevust.

Püüame alati pakkuda ka midagi, mis üllataks positiivses mõttes. Kõike eelnevat saavad klientide jaoks ellu viia hea tundega tööle tulevad töötajad. Kui töötajad teavad ettevõtte eesmärke, kui neid kaasatakse töökorralduse parendamisse, kui neid aidatakse, nende arvamusega arvestatakse ja neist hoolitakse ning “lubatakse” ka eksida, siis usun, et töötajad on valmis pakkuma omalt poolt rohkem kui on kirjas töölepingus või ametijuhendis. Ainult oma tööd hästi tundev inimene saab pakkuda kliendile parimat teenindust. Minu kui teenindusjuhi eesmärk on, et meie meeskond teaks, mida neilt oodatakse. Teen omalt poolt kõik, et inimesed ennast kindlalt tunneksid.

Kes on Teie spordikeskuse kliendid?

Meie spordikeskusesse on oodatud kõik. Meie klientideks on tavalised Eesti inimesed, kes teadvustavad endale, et kõik mida teen, teen iseendale. Terase slogan kõlab samuti: “Tee seda endale!”

Asume Haaberstis, seega sobime asukoha poolest nii Mustamäe kui Õismäe inimestele, samuti neile, kelle kodutee viib linnast välja Tabasalu või Keila suunas. Kui kliendid tulevad meie juurde ühe või teise treeneri pärast, ei ole asukoht oluline. Kuna keskus pakub erinevaid treenimise võimalusi, siis esimese asjana püüame teada saada kliendi soovid ja eesmärgid ning lähtuvalt sellest saame pakkuda erinevaid rühmatreeninguid või viia kliendi kokku personaaltreeneritega, kes annavad toitumis- ja treenimisnõu.

Mis teeb ühe spordikeskuse kaasaegseks?

Elame ajastul, kus inimesed soovivad targalt tegutseda ja oma toiminguid mugavalt sooritada. Teras pakub klientidele palju erinevaid võimalusi nii info saamiseks kui treenimiseks.

Meie kodulehel on palju kasulikku, mis aitab kliendil selgusele jõuda, mida proovida. Info kodulehel on kolmes keeles. Klientidel on võimalus suhelda meiega kohapeal, telefonitsi ja meili teel, samuti saab valida suhtluseks FB või live-chati, reageerime kiiresti ja püüame alati aidata.

Oleme oma 2,5-aastase lahtiolekuaja jooksul saatnud klientidele 3 korda tagasisideküsitluse, kust saime palju vajalikku teavet selle kohta, mida meie kliendid hindavad. Siinkohal mõned näited: klientidele meeldib, et neid tuntakse ära juba sisenedes ja et neile naeratatakse, et nende muredele leitakse kiire lahendus, et administraatorid on abivalmid ja sõbralikud, et esmakordsel külastusel tutvustatakse keskust ja et keskuses toimub palju erinevaid ja ainulaadseid treeninguid, et treenerid on professionaalid, rõõmsameelsed ja motiveerivad, et keskus pakub palju erinevaid treeninguid lastele.

Nagu eelpool kirjutasin peab spordikeskus tegutsema nagu kellavärk. Terases on selle kellavärgi osad: kompetentsed administraatorid, professionaalsed treenerid, sõbralik lapsehoidja, tervislikku kehakinnitust pakkuv kohvikujuht, meie kuldsete käte ja peaga IT- ja haldusjuht, oma tööd ja inimesi armastavad teenindus- ja tegevjuht.

Katrin-Juuse-2

Kas on veel midagi, mis Terase klientidele lisaväärtust pakub?

Meil on kohvik, kus pakume oma klientidele sobivaid suupisteid enne ja peale treeningut. Peale treeningut saab nii kohapeal joomiseks kui kaasa osta taastavaid proteiinijooke.

Kohvik

Kohvik on koht, kus lapsevanemad saavad oma lapsi oodata, omavahel vestelda ja samas oma laste treeningut telerist jälgida. Lapsed armastavad lastetuba, seal on palju põnevaid ja arendavaid mänguasju ning mängumaja. Fitnesstreeningute ajal saab lapse lapsehoidja hoole alla jätta.

Lastetuba

Keskuses on ka massaažikabinet. Massaaž aitab taastuda peale pingelist treeningut, aga samas võib massaaži eesmärgiks olla lihtsalt hea enesetunde tekitamine.

Massaažikabinet

Parkida saab keskuse ees asuvas suures tasuta parklas.

Teras1
Keskuse meeskond pingutab oma klientide nimel kogu aeg. Oleme üllatanud kliente halloweeni, jõulude ja kevadpühade ajal. Kevadel korraldasime klientidele võistluse “Terasest inimesed”, mille eesmärgiks oli suurendada nende rühmatreeningute külastatavust, millest palju ei teatud. Inimesi motiveeris treenima võimalus saada endale poole aastane tasuta treenigpakett. Selle paketi omanikuks sai 27 inimest.

Teras olemeterasest olemeterasest3 olemeterasest6 olemeterasest7

Küsitles Jüri Kukk

Kui soovid, et ajakiri Golf jõuaks ka Sinu postkasti, telli ajakiri SIIT!

Jaga